Cum returnez

 

 

Coffeeshop.ro vă pune la dispoziție o politică de returnare simplificată pentru a asigura o experiență de cumpărare plăcută și sigură. Vă rugăm să respectați condițiile de mai jos pentru a returna produsele achiziționate de la noi.

Condiții Returnare Produse

  • Perioada de retragere: Consumatorul are dreptul de a returna produsele în termen de 30 de zile calendaristice de la data livrării pentru comenzile efectuate online. Pentru achizițiile directe, termenul de retur este de 48 de ore de la achiziție.

  • Produse eligibile pentru returnare: Doar produsele nealimentare (ex.: aparate de cafea) care nu au fost folosite pot fi returnate. Produsele alimentare nu sunt eligibile pentru retur, conform Ordonanței de Guvern nr. 130/2000, art. 12, care specifică faptul că alimentele, băuturile și produsele de uz curent nu sunt returnabile după livrare. Încălcarea acestei prevederi poate duce la penalizări legale.

  • Condiții de retur: Produsele returnate trebuie să fie în ambalajul original, însoțite de toate accesoriile, etichetele intacte și dovada plății.

  • Costuri de transport: Transportul pentru retur este suportat de către client.

Coffeeshop.ro respectă politica de retur conform Ordonanței OUG 34/2014.

Condiții Rambursare

Rambursarea se va discuta telefonic sau prin email după ce returul ajunge la Coffeeshop.ro.

  • Produse la promoție: Nu se vor rambursa produsele achiziționate la preț promoțional (reduceri, oferte speciale) decât în cazul în care acestea au fost livrate deteriorate sau defecte din vina magazinului. În astfel de cazuri, produsele se vor rambursa integral.

  • Costuri de transport: Costul transportului nu este inclus în suma rambursată, acesta fiind achitat separat de client.

  • Valoarea rambursului: Rambursul poate reprezenta valoarea integrală a produsului (fără taxele de transport) sau o valoare parțială în caz de deteriorare ori lipsă a componentelor.

Dacă rambursarea este aprobată, suma va fi returnată în contul clientului în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la primirea returului. Valoarea produselor returnate poate fi folosită pentru o comandă nouă în magazinul www.coffeeshop.ro.

Condiții Înlocuire

  • Produse incorect livrate: În cazul în care ați primit alte produse decât cele comandate, vă rugăm să ne contactați imediat. Costurile de retur pentru înlocuirea produselor incorecte vor fi suportate de Coffeeshop.ro.

  • Produse deteriorate sau defecte: Dacă produsele au fost deteriorate sau prezintă defecte din vina magazinului, acestea pot fi returnate și înlocuite gratuit. Detaliile procesului de retur se vor discuta cu echipa noastră.

  • Produse nefuncționale la recepționare: În cazul în care un produs nu funcționează în primele 24 de ore de la primire, contactați-ne pentru înlocuirea acestuia. Costurile de retur vor fi suportate de Coffeeshop.ro.

Produsele trebuie returnate în ambalajul original, cu toate accesoriile și etichetele intacte, împreună cu documentele care le-au însoțit și o copie a facturii de achiziție. Returnarea fără ambalajul original sau fără accesorii poate duce la diminuarea valorii rambursate. Coffeeshop.ro nu acceptă pentru returnare produse care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, șocuri, pete sau alte deteriorări vizibile.

Pentru mai multe detalii sau întrebări legate de retur, echipa noastră este la dispoziția dumneavoastră.